TradeTracker problemen

More
7 years 5 months ago - 7 years 5 months ago #4048 by gamespel
Sinds 7 - 10 dagen merk ik dat er zeer regelmatig problemen zijn met het ophalen en updaten van Feeds van TradeTracker.

Ik krijg dan bijv de onderstaande foutmeldingen:

[Mon Dec 14 15:00:50 2015] [warn] [client x.x.x.x] mod_fcgid: stderr: PHP Warning: fopen( pf.tradetracker.net/?aid=xxx&encodin...mp;filter_extended=1 ): failed to open stream: HTTP request failed! in /var/www/vhosts/xxxxx/administrator/components/com_datafeeds/cron/xml_fetch.inc on line 259, referer: www.xxx.nl/xxxx/index.php?option=com_dat...3herenfietsen&freq=1

[Mon Dec 14 15:00:50 2015] [warn] [client x.x.x.x] mod_fcgid: stderr: PHP Warning: fgetcsv(): delimiter must be a character in /var/www/vhosts/xxx/administrator/components/com_datafeeds/cron/xml_fetch.inc on line 763, referer: www.xxx.nl/xxx/index.php?option=com_data...3herenfietsen&freq=1

[Mon Dec 14 15:00:50 2015] [warn] [client x.x.x.x] mod_fcgid: stderr: PHP Warning: fgetcsv(): delimiter must be a character in /var/www/vhosts/xxx/xxx/components/com_datafeeds/cron/xml_fetch.inc on line 774, referer: www.xxx.nl/xxx/index.php?option=com_data...3herenfietsen&freq=1

[Mon Dec 14 15:00:50 2015] [warn] [client x.x.x.x] mod_fcgid: stderr: PHP Warning: Error while sending QUERY packet. PID=3394 in /var/www/vhosts/xxx/components/com_datafeeds/cron/mysqli.php on line 61, referer: www.xxx.nl/xxx/index.php?option=com_data...3herenfietsen&freq=1
Last edit: 7 years 5 months ago by gamespel.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 5 months ago - 7 years 5 months ago #4049 by gamespel
Replied by gamespel on topic TradeTracker problemen
Toevoeging... Rond die tijd was er ook een Joomla update naar versie 3.4.5. Weet niet of dit er wat mee te maken zou kunnen hebben.

Daarnaast is het bestand dat in de cache map komt te staan 0kb groot.

Edit: Net geupdate naar 3.4.6 en nog steeds het problem :-(

More
7 years 5 months ago #4050 by bram
Replied by bram on topic TradeTracker problemen
De parser is eigenlijk volledig onafhankelijk van joomla. Het draait buiten joomla om en zo dus ook niet afhankelijk moeten zijn van de joomla versie.

zelf heb ik geen ervaring met fastcgi icm de parser.

Het lijkt alsof de delimiter niet goed detecteeerd wordt, maar uit de info kan ik niet opmaken waar dat misgaat. Je zou ipv de 'AUTO' CVS feed meteen de juiste kunnen kiezen en kijken of dat helpt.

maar gezien het bestand in de cache op 0 bytes staat vermoed ik dat het eerder al mis gaat, zijn er aanpassingen geweest aan de server 7-10 dagen terug?
The following user(s) said Thank You: gamespel

More
7 years 5 months ago - 7 years 5 months ago #4051 by gamespel
Ik ga het eens proberen om direct de juiste parser te kiezen. Hopelijk helpt dat.

Nee, er zijn geen aanpassingen geweest... althans niet buiten de Plesk updates.

Als het fout gaat met updaten en ik probeer het daarna nog een keer dan wil hij hem wel binnen 3 - 4 pogingen toch updaten.

More
7 years 5 months ago - 7 years 5 months ago #4052 by gamespel
Het ziet er naar uit dat het direct op de juiste delimiter zetten het probleem opgelost heeft.

Het probleem deed zich overigens alleen maar voor bij de feeds van TradeTracker.

More
7 years 5 months ago #4053 by bram
Replied by bram on topic TradeTracker problemen
Bijzonder dat het alleen bij TT is, ik heb geen specifieke problemen met hun feeds.

Time to create page: 0.249 seconds