- Thank you received: 0
If you report a bug please specify the joomla and component version.
404 pagina
10 years 10 months ago #1631
by leyla20
404 pagina was created by leyla20
Hallo Bram,
Als ik nu zelf een url invoer of via google een url invoer van een hotel wat niet meer op mijn pagina staat, dan wil ik graag een 404 pagina krijgen. Op dit moment wordt dit niet weer gegeven. Hij gaat automatisch terug naar het begin van de datafeeds component. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen.
Alvast bedankt
Michel
Als ik nu zelf een url invoer of via google een url invoer van een hotel wat niet meer op mijn pagina staat, dan wil ik graag een 404 pagina krijgen. Op dit moment wordt dit niet weer gegeven. Hij gaat automatisch terug naar het begin van de datafeeds component. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen.
Alvast bedankt
Michel
Please Log in or Create an account to join the conversation.
10 years 9 months ago #1710
by leyla20
Replied by leyla20 on topic Re: 404 pagina
Heeft niemand een idee? Misschien extra info. Ik gebruik sh404sef voor mijn url's. Als ik een url invoer van iets bijvoorbeeld een niet meer bestaande artikel, dan krijg ik netjes een 404 error pagina. Als ik dit bij een niet meer bestaande hotel doe, dan gaat deze terug naar "datafeeds". Ik wil hier ook een nette 404 error pagina. Als ik de url opzoek in sh404sef, dan zit hier geen alias of iets dergelijks aan. Dit houd in dat datafeeds het automatisch doorzet. Hoe kan ik dit eruit halen?
10 years 9 months ago - 10 years 9 months ago #1711
by sidewind
Joomla versie: 2.5.28 & 3.4.3
Datafeed component versie: 2.5.2038 & 3.1.2072
www.kledingstunts.nl
www.bestelsuperdeals.nl
test shop: test.superdeals-online.nl
Replied by sidewind on topic Re: 404 pagina
Beste Michel,
Ik ben hier zelf ook naar op zoek. Ik heb inmiddels het Joomla verwijzingsbeheer aan de praat gekregen en zo dus een aantal oude menu links opgevangen.
Wellicht is dit wat je zoekt?
docs.joomla.org/Creating_a_Custom_404_Error_Page
Ik moet zelf ook nog effe checken hoe en wat...
edit: ik maak trouwens geen gebruik van sh404sef.
Greetz,
Sander.
Ik ben hier zelf ook naar op zoek. Ik heb inmiddels het Joomla verwijzingsbeheer aan de praat gekregen en zo dus een aantal oude menu links opgevangen.
Wellicht is dit wat je zoekt?
docs.joomla.org/Creating_a_Custom_404_Error_Page
Ik moet zelf ook nog effe checken hoe en wat...
edit: ik maak trouwens geen gebruik van sh404sef.
Greetz,
Sander.
Joomla versie: 2.5.28 & 3.4.3
Datafeed component versie: 2.5.2038 & 3.1.2072
www.kledingstunts.nl
www.bestelsuperdeals.nl
test shop: test.superdeals-online.nl
Last edit: 10 years 9 months ago by sidewind.
10 years 9 months ago #1713
by bram
Replied by bram on topic Re: 404 pagina
Er is verschil tussen het opvangen van veranderingen in de joomla menu structuur en het wijzigen van de structuur en categorieën binnen een datafeeds menu.
Het eerste kan joomla eventueel met sef404 oplossen eventueel met een custom error.php
Voor het intern opvangen van wijzigingen is op dit moment alleen het doorsturen naar een hoger niveau beschikbaar 404 kan niet, daarom is dit topic verplaatst naar 'feature request'.
Gebruik van sef404 binnen com_datafeeds wordt afgeraden, ten eerste snapt sef404 de structuur niet, ten tweede krijg je heel veel url in je database.
Het eerste kan joomla eventueel met sef404 oplossen eventueel met een custom error.php
Voor het intern opvangen van wijzigingen is op dit moment alleen het doorsturen naar een hoger niveau beschikbaar 404 kan niet, daarom is dit topic verplaatst naar 'feature request'.
Gebruik van sef404 binnen com_datafeeds wordt afgeraden, ten eerste snapt sef404 de structuur niet, ten tweede krijg je heel veel url in je database.
- sporttoolbars
- Senior Member
-
Less
More
- Thank you received: 0
10 years 9 months ago #1781
by sporttoolbars
Replied by sporttoolbars on topic Re: 404 pagina
Hoi Bram,
Ik heb hier ook veel interesse in. Rede is dat ik in mijn google webmasters area de 'zachte 404' fouten ernstig zie toenemen... en ik heb twijfels of dit mijn ranking aanpast??
Ik heb hier ook veel interesse in. Rede is dat ik in mijn google webmasters area de 'zachte 404' fouten ernstig zie toenemen... en ik heb twijfels of dit mijn ranking aanpast??
10 years 9 months ago #1788
by bram
Replied by bram on topic Re: 404 pagina
Time to create page: 0.197 seconds